IMG_2156_redigert.jpg

Om oss

Vår historie og veien videre

 

CN Maskin AS eies av Roy Bikset.

Vår historie:

Vi er et ungt og voksende selskap som ble etablert i 2012 av Kurt Eilertsen og Roy Bikset, den gang under navnet Com-Net Maskin AS. 

Navnet fikk sitt utspring fra Kurt Eilertsen sitt selskap "Com-Net" og "Maskin" fra Roy Bikset som drev firma der han hadde maskiner, utstyr og kundeavtaler. 

Kundeavtalene ble flyttet over til det nye selskapet og maskinparken ble deretter solgt inn i vårt nyetablerte selskap, og vi var i gang. 
Selskapet har vokst stabilt og raskt, dette fikk vi belønning for da vi i 2016 ble kåret til et av årets Gasellebedrifter. 

Vi har også vokst til å bli en dyktig og trygg entreprenør innen våre fagfelt, fra den spede begynnelsen med 3 ansatte er vi nå 18 stk .

Gjennom daglig leder og ansatte har vi opparbeidet oss lang og god kompetanse innen våre satsningsområder. 

Dette er med på å gi våre kunder og bedriften gode rammeavtaler, som igjen har gjort at vi kan levere trygghet, kvalitet og prioritet til våre kunder. 

Vinterdrift / brøyting og strøing der vi har langsiktige avtaler med kommuner og private har gitt oss forutsigbarhet og trygghet selv på vinterstid.

Investering i maskiner og utstyr har vært langsiktig og klokt slik at vi sakte, men sikkert har bygd opp maskinpark og ressurser.

Høsten 2017 formidlet Kurt Eilertsen at han ville trekke seg litt mer tilbake og prosess om overtakelse av firmaet ble i gang satt. ​

Første mars 2018 kjøpte Roy Bikset aksjene til Kurt Eilertsen og er nå eneeier av CN Maskin AS. 

Med alle endringene som skjedde med bedriften føltes det også naturlig for oss å endre navn på bedriften, så første juli byttet vi navn fra Com-Net maskin til CN Maskin. 

I forbindelse med dette ble det også endringer i styret og forretningsadresse fra tidligere Kristiansund ble flyttet til Ulsteinvik

I August ble vi godkjent som en lærebedrift for Anleggsmaskinfører faget noe vi er stolte av. Vi ble også Sentralt godkjent.

Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale / befaring

Estd. 2012
Kultur for kundetilfredshet
IMG_2170.jpg